Spotrebované #19

Ahojte kozmetickí šmíráci! 

Dnes tu máme znova spotrebované a tentokrát bohatšie ako bolo za posledné dva mesiace. Mám tu dnes z každého rožku trošku a je toho pomerne dosť. Celých 24 kusov spotrebovanej alebo vyradenej kozmetiky. 


1. Balea - Tekuté mydlo - Limitovaná edícia Insel Traum 
Mydlo bolo príjemné, ale neskutočne zafarbené a ružové, až z toho bolo zafarbené celé umývadlo. Takže radšej ostávam verná klasickým parfemáciám tekutých mydiel od Balea. Ale ináč ruky nevysušovalo, mne ekzém taktiež nezhoršovalo, takže bolo v celku fajn. 

2. Cien - Shaving Gel 
Pokiaľ hľadáte bežne dostupný gél na holenie, tak odporúčam tento. Gélu je naozaj potrebné menšie množstvo a naozaj sa po rozotretí premení na bohatú penu.

3. Rexona Maximum Protection 
Na leto ide fakt o skvelú voľbu. Nemôžem povedať, že by bránil poteniu (veľmi takéto prípravky ani nevyhľadávam, nepríde mi to prirodzené), avšak zápach potu zaručene neutralizuje a prebije. Na zimu sa ale vrátim k "ľahším" verziám Rexony. 

4. Balea - Urea Fusscreme 
Myslím, že k tomu krému už ani nemusím veľa písať, pretože sa v Spotrebovanom objavuje pravidelne. Je skvelý a lepší som zatiaľ neobjavila. 

5. Rexona - Motion Sense 
Pomerne skvelý antiperspirant v aerosóle, ale na leto je trochu slabý. Za to na blížiacu sa zimu to bude pre mňa prvá voľba v ochrane proti zápachu potu. 

6. Kneipp - Bio Hautöl 
Pomerne skvelý prírodný olej, ktorý pokožku naozaj premastí a pomerne rýchlo sa vstrebáva na olej. Akurát tá cena je trochu vysoká na pravidelné kupovanie tohto oleja, ale ak ho nájdem v zľave, určite ho vložím do košíka. Bližšiu recenziu si môžete prečítať TU

7. Balea - Fuss Deo 
Pomerne fajn deodorant, najmä na letné obdobie. Odvedie službu ako môj obľúbený z rady Lovely, ktorý je v menšom balení. 


8. Head&Shoulders Shampoo - Sensitive
Tieto šampóny mi proste sedia. Pokožka hlavy sa mi nezhoršuje a pomerne veľké balenie je za naozaj dobrú cenu. Jediný problém, ktorý mám s týmito šampónmi, že vplyvom toho, že obsahujú množstvo silikónov tak sa mi vlasy mastia rýchlejšie. 

9. Dove - Oxygen Moisture Shampoo
Ide o pomerne skvelý šampón na rýchlo sa mastiace vlasy. Avšak, obsahuje pomerne agresívnu formu SLS, takže mierne mi vysušoval pokožku hlavy. Ale pokiaľ s vysušovaním pokožky hlavy nemáte problém, tak smelo ho vyskúšajte. 

10. Aussie - Miracle Hairspray - Volume + Hold 
Musím sa priznať, že s týmto lakom na vlasy je to tak 50:50. Nie je to taký ten držák, ktorý vám udrží vás pracne spravený účes, ale na bežné použitie, keď len chcete mierne zafixovať rozpustené vlasy je zase skvelý. A keďže ja moc na účesové kreácie nie som, tak pravdepodobne sa k nemu ešte niekedy vrátim a na prípadné vlasové kreácie si zaobstarám iný lak na vlasy. 


11. Bi Good - Waschgel - Weisse Seerose
Tento čistiaci gél na pleť bol pre mňa taký priemerný. Musím ale povedať, že na to, že ide o privátnu prírodnú kozmetiku drogérie Bipa, tak ale nebol zlý. Ale mierne pleť presušoval a nemám nejakú potrebu sa k nemu vracať. Pre podrobnejšiu recenziu klikni TU

12. Alverde - Clear Peelingmaske 
Tento hybrid masky a peelingu som si kúpila po nejakom vnútornom pocite, že keď som ju mala pred rokmi, tak mi vyhovovala a bola skvelá. Ale tentokrát som nemala pocit, že maska niečo extra robí. Ani ten exfoliačný efekt nebol príliš badateľný. Takže znova za mňa nie a preferujem radšej masky od značky Freeman. 

13. L´oreál - Revitalift Filler (vzorka)
Nepamätám si už kde som túto vzorku zohnala, pravdepodobne v niektorom "ženskom poučnom" časopise. Ale ako to býva u drogérkových krémov a najmä od značky L´oreál, tak išlo viac o hmotu zloženu zo silikónov a glycerínu, ako o krém, ktorý by naozaj obsahoval nejaké pleti prospešné zložky. Takže za mňa nie. 

14. Weleda - Everon Lippenpflege 
Musím povedať, že tento balzam je u mňa tak 50:50. Balzam skvele hydratoval a vyživoval, ale bol tak tuhý, že som mala občas problémy s jeho aplikáciou. Takže za tú cenu a obsah produktu sa znova k nemu nevrátim. Pre podrobnejšiu recenziu klikni TU.

15. Carmex Lip Balm 
Carmex sú okrem Blistexu jedny z balzamov, ku ktorým sa vraciam najčastejšie. Táto verzia v tyčinke je asi moja najobľúbenejšia a ja vám ju môžem odporučiť. Bližšia recenzia na Carmex TU.

16. Nivea - Čistiace pleťové mlieko (vzorka)
Ide o klasické čistiace a odličovacie mlieko, ktoré nebolo ničím výnimočné. A celkovo ma nelákajú parafíny na pleti, takže za mňa nie, nie je ničím výnimočné. 


17. Adidas - Born Original (vzorka)
Túto vzorku som si nechala poslať, keď táto toaletka bola novinkou na našom trhu. Musím povedať, že vzorka do kozmetickej taštičky do kabelky bola fajn, ale nejak mi samotná vôňa neprišla niečím inšpirujúca, takže ma nepresvedčila ku kúpe samotnej toaletky. 


18. Catrice - Prime and Fine - Pore Refining Anti-Shine Base 
Keď som si kupovala túto bázu, tak som myslela, že pôjde o fajn voľbu, nakoľko báza nie je presilikónová. Nemôžem síce povedať, že by nejakým spôsobom príliš predlžovala výdrž make-upu, ale mierne bránila masteniu, ale ten efekt nebol príliš veľký. Ja sa jej viacmenej zbavujem práve pre to, lebo jej padla expirácia už dávnejšie a nechcem to riskovať s pleťou. 

19. Catrice - Prime and Fine - Mattifying Powder 
Ide o priemerný púder z drogérie. Na dlhú dobu moju mastnú pleť nematoval, ale aspoň nerobil nánosy pri prepúdrovaní počas dňa. Ale fixačný púder od Dermacolu mne osobne sedí viac. 

20. Gosh - Catchy Eyes Mascara 
Ide o jednu z najlepších maskár ku ktorej sa znova rada vraciam, najmä keď mám zľavu do Fann parfumérie. Má plastovú mierne zakrivenú kefku, ktorá skvele riasy prečeše a nanesie rovnomerné množstvo farby na riasy. Odporúčam ju teda na krátke riasy, ktoré potrebujú objem aj predĺženie. 

21. Supreme Nails Nailpolish 
Tento lak som mala v rámci setu zdobiacich lakov s takou ihličkou vo viečku. Avšak pomerne dosť zhustol a už je nepoužiteľný, takže ide preč. 

22. Catrice - Mono Eyeshadow 
Tento tieň som kúpila vo výpredajovom košíku v DM-ku. Chcela som proste vedieť, či sa mi vôbec fialové tiene budú hodiť. Vďaka nemu som sa naučila práve nosiť aj fialové tiene, ale momentálne mám lepšiu fialovú, ktorá nie je konzistenciou tak kriedová a je lepšie pigmentovaná. Ale ináč tieto moná môžem odporučiť, ale tiež je to kus od kusu. 

23. Clarins - BB Skin Detox Fluid (vzorka) a Max Factor - Miracle Match Foundation (vzorka) 
Clarin vzorku som dostala k nákupu v parfumérii. Max Factor vzorka bola zase v časopise. Obidve ale boli v tmavom odtieni, čo absolútne znemožnilo,aby som ich vôbec počas dňa mohla otestovať. 

Tak, to je moje docela hojné spotrebované za mesiac november. Koľko kusov kozmetiky ste Vy spotrebovali v novembri? 

Komentáre

  1. tak tá maskara od Gosh by bolo niečo pre mňa :) pozriem sa po nej :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne tie šampony head and shoulders zase vôbec nepasujú svrbela ma z ních pokožka hlavy a to som išla zošalieť, v poslednej dobe používam take viac prírodnejšie a aj ked pokožku mám stále suchú aspoň ma nesvrbí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. niektoré produkty som už mala aj ja..:) neviem prečo, ale mne carmex vôbec nevyhovuje :( ..hrozne ma štípe na perách a robí mi úplne nepríjemný pocit..krém na nôžky od balea je môj a mojej maminy obľúbený..primer od catrice som mala a tiež nič moc ..a riasenka Gosh je moja veľká láska <3

    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.