Manufaktura Mojito - Zvláčňujúci krém na ruky a nohy

Ahojte kozmetickí maniaci! 

V dnešnej recenzii sa bližšie pozrieme na jeden produkt, ktorý je vhodný na hydratovanie rúk a nôh. Manufaktura je česká značka, dá sa povedať kúpeľnej kozmetiky, s ktorou mám pár skúseností a zatiaľ až tak pozitívne neboli. Tak sa poďme pozrieť, či ma tento "hybridný krém" nadchol a zmenil môj názor.


Krém má príjemné balenie vo forme vytláčacej tuby. Obsah krému je 75 ml, čo vzhľadom na to, že je určený na horné aj dolné packy je pomerne malé balenie. 

Parfemácia je, ako napovedá názov, citrusová, limetková, ale pomerne prebitá mätou. Viacmenej by som povedala, že parfemácia je osviežujúca a viacmenej vhodná na letné obdobie. Taktiež by som povedala, že po natretí krém jemne chladí. 

Poďme ale ku konzistencii krému. Popravde, na to, že sa uvádza, že obsahuje bambucké maslo, takto v konzistencii krému by som to ani nepoznala. Napovedá tomu aj samotné zloženie krému, keďže bambucké maslo sa nachádza až na deviatom mieste v zložení krému. Konzistencia krému mi pripomína viacmenej nejaké telové mlieko alebo ľahší krém na ruky. 

Ingredients: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Isopropyl Myristate, Glycerin, Polyglyceryl-3-Methylglucose Distearate, Vitis Vinifera Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Panthenol, Cetearyl Alcohol, Allantoin, Mentha Spicata Herb Oil, Parfum, Diazolidinyl Urea, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Citronellol, Citral, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, Geraniol. 


Ja som prevažne krém používala na nohy, keďže krémov na ruky mám doma habaďej. Popravde, samotná hydratácia nestačí na nohy. Na ruky by som povedala, že krém je vhodný, lebo rýchlo sa vstrebáva a zanecháva jemný pocit rúk. Ale na nohy je to ako hocijaký bežný krém. Žiadne extra benefity pre starostlivosť o chodidlá nemá. Pokožka nôh nie je zjemnená a ak si večer nohy natriete, ráno máte zase suché päty. 

Nemôžem povedať, že by ma produkt ako taký sklamal. Skôr ma sklamal samotný popis produktu a to, na čo je údajne určený. Ako krém na ruky je skvelý, ale na nohy je nepostačujúci, čiže istým spôsobom je popis produktu mierne klamlivý, lebo na nohy mi príde jeho efekt naozaj mizerný. Možno v letnom období, ak by ste potrebovali rané jemné zhydratovanie nôh, tak by išlo o ideálny produkt. 

Taktiež samotné zloženie krému ma až tak nenadchlo, najmä na prvých miestach by som očakávala nejakú naozaj výživnú zložku. A najmä to sľubované bambucké maslo, ktoré je až na deviatom mieste v zložení. 

Určite som na krémy na ruky od Manufaktura nezanevrela a pravdepodobne si nejakú inú ich parfemáciu ešte zaobstarám. 

Aké sú Vaše skúsenosti s produktmi od značky Manufaktura? 

Komentáre

  1. Z produktov od Manufaktury mám dosť zmiešané pocity, no určite ti môžem odporučiť krém na ruky s jablčným a makadamovým olejom, ktorý pekne hydratuje. Tiež mám rada krém s marhuľovým olejom a bambuckým maslom, no napr. sprchový a kúpeľový gél s výťažkami z marhúľ a olív po umytí takmer vôbec nebol na pokožke cítiť a navyše som mala pocit, že pokožku ani dostatočne neumyl.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som mierne rozpačitá, väčšina produktov mi od nich nesadla, ale krémy na ruky chcem určite viac vyskúšať, lebo aj tento mi na ruky pomerne sedel a predpokladám, že krémy na ruky budú veľmi podobné.
      A ďakujem za tipy :).

      Odstrániť
  2. S Manufakturou som zatiaľ spokojná aj keď sa priznám, že mi občas vadia silné vône, ktoré majú mnohých produktoch. Tento krém mám tiež a čakala som od neho trochu viac. Na leto fajn, ale na zimu mi príde nepoužiteľný.

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som pomerne rada, že nemám z neho taký pocit len ja. Na leto naozaj fajn, aj s tým jemným chladivým efektom, ale teraz na nohy, úplne nedostačujúci.

      Odstrániť
  3. S Manufakturou som zatiaľ spokojná aj keď sa priznám, že mi občas vadia silné vône, ktoré majú mnohých produktoch. Tento krém mám tiež a čakala som od neho trochu viac. Na leto fajn, ale na zimu mi príde nepoužiteľný.

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. až pri tvojej recenzii som si všimla že je to produkt aj na nohy:-DD inak som to vobec nevedela ja som ho kupila s časopisom, a tento krem skor by som používala až cez leto kde už ta hydratacia neni taka potrebna, lebo ked som si ho dala na ruky hneď sa vstrebal ja skôr potrebujem aby som po nakremovani mala ruky trošku aj mastné inak ten krem nema žiadny učinok pre mňa a ruky mam za chvilu suche..:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.