Nákupy a novinky December 2016 + Čo mi nadelil Ježich...

Ahojte kozmetickí maniaci! 

Tentokrát som sa rozhodla spojiť pravidelný nákupový článok spolu s tým, čo som si našla pod stromčekom. Spolu to dáva pomernú nálož noviniek u mňa :). 

Na začiatku mesiaca ma znova začala trápiť moja seboroická dermatitída a preto som zašla do miestneho bioobchodíku a znova si vzala môj overený Khadí Olej na vlasovú pokožku a zároveň som objavila sírový šampón od značky Naturland z Maďarska. V rámcii akcie v lekárni som si vzala vzorky od Klorane a to konkrétne šampón z granátového jablka a micelárnu vodu na citlivú pleť. Taktiež som sa po rokoch rozhodla vyskúšať hojivý zázrak z Oriflame v parfemácii škorice. 


Rexona, ktorú som našla v letnom DM boxe sa mi osvedčila na jeseň-zimu a tak som si kúpila ďalšie balenie. Kúpila som si ďalšiu harmančekovú plátynkovú masku od Reipinol´A. V Teta drogérii som aj zbadala malé sviečky poľskej firmy Lite. Zobrala som si parfemáciu Lemon&Mint, pretože mi pripomína citrónové cukríky. Uvidíme, aká bude kvalita samotnej sviečky. Taktiež som si rozšírila zbierku vysúvacích kontúrok od Essence a znova som si taktiež zaobstarala Essence skrášľujúci olejíček na pery. Keďže som tak nejak podľahla pastelkám a chubby stickom, tak som sa rozhodla po pár prečítaných recenziách vyskúšať Chubby Lips od Gabrielle Salvete


Toto boli moje celé decembrové nákupy kozmetiky. 

A teraz idú moje vianočné darčeky :). Časť týchto darčekov som viacmenej ulovila za 5 minút 12 vo výpredajoch. Konečne mám teda svoju bomber bundu, ktorá bude skvelá na jar aj jeseň, bordovú hrubšiu mikinu na zimu, novú čiernu kabelku, ktorá spĺňa môj vyberavý minimalistický vkus a nové tmavomodré tenisky, ktoré nepremoknú. 


Čo sa týka kozmetiky, pod stromčekom som našla niekoľko mojích vytúžených kúskov. Set 10 Beauty Treasures od Nuxe bol pre mňa must have odkedy vyšiel začiatkom jesene. Je v ňom 10 legendárnych najpredávanejších produktov od Nuxe, takže znova vyskúšam niekoľko nových produktov v miniatúrach. Clinique riasenkový set bol pre mňa tiež must have, nakoľko riasenka mi skvele sadla. očný krém Pep-Start je tiež môj obľúbený a na odličovač som čítala samé chvály. A ako som spomínala, že v poslednú dobu som totálne "ujetá" na pastelky, tak som si želala pod stromček aj jeden "pravý" chubby stick na pery od Clinique. Ďalším splnením želaním je lícenka Joues Contraste od Chanel v odtieni 160 Innocence. 


Je to také zvláštne priznávať sa na blogu zameranom na kozmetiku k tomu, že som aj milovník počítačových hier a konkrétne celá séria hier Tomb Raider je mojou veľkou srdcovkou. Taktiež som si na rok 2017 zaobstarala fitness diár, pretože posledné tri roky si viacmenej zapisujem do klasického diára aj veci ohľadom stravy, cvičenia a meraní. Taktiež som si znova rozšírila ságu o zaklínčovi o tretiu a štvrtú časť. A ako správny sviečkový maniak sa to nezaobišlo aj bez sviečky a to v mojej najobľúbenejšej vôni Soft Blanket v prevedení pillar. 


A poslednými darčekmi je krimi  Krv nie je voda od Dominika Dána a múj úplne prvý parfém od Chloé - See by Chloé Si Belle. 


Musím sa ale priznať, že na januárové zľavy sa pomerne teším, tak som zvedavá čo ulovím a pochválim sa vám tým v ďalším nákupoch. 
Čo z vytúženej kozmetiky ste si vy našli pod vianočným stromčekom? :)

Komentáre

  1. veľmi zaujímavé veci :) ďakujem za tipy :)) darčeky vyzerajú tiež super! chválim Zaklínačov veľmi veľmi!! :)) ja som si pod stromčekom našla NYX soft matte lip cream ktorý som si už dlhšiu dobu chcela kúpiť ale takto pekne si ma tam počkal :))
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zaklinac je moja srdcovka a tieto pevne vazby slovenskeho prekladu su krasne v porovnani s ceskou verziou paperbacku. Do NYX-u sa tiež chystam, ked pojdem aj do MAC-u, tak som velmi zvedava na ich butik :).

      Odstrániť
  2. Oriflame škoricovému vajíčku som neodolala ani ja, ale popravde som trochu z tých vajíčok sklamaná, pamätám si, že tá vazelínka bola tuhšej konzistencie a to mi vyhovovalo viac.. :) Essence kontúrky na pery milujem! :) Potoom daj vedieť aké sú tie chubby sticks :) .. ja som si pod stromčekom vďaka priateľovi našla moju vytúženú Chloé, takže som vytešená tiež :) dostala si skvelé darčeky, uži si ich čo najviac! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :). Recenzie urcite budu, produkty uz mam aj nafotene v neposkodenom stave :D.

      Odstrániť
  3. Pro soft blanket si taky musím skočit, když je tento měsíc v akci :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Taky paradox, ze akurat je aj svieckou mesiaca, lebo tiez som dlho cakala na moment, kedy bude. Ale aspon si tento mesiac kupim aj vysnivanu Aloe Water :).

      Odstrániť
  4. naozaj pekne darčeky a tolko knih ja by som ledva prečitala jednu za mesiac:))vajičko škoricove som si kupila voňalo krasne podobalo sa mi to skor vanilke a nakoniec som ho darovala švagrinke:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som si pod stromčekom našla kopec vytúženej kozmetiky (keďže som si väčšinu sama kúpila alebo vybrala :D ). Závidím ti ten úžasný obrovský set od Nuxe, aj ja som ho chcela, len ma nejako stále tá cena odrádzala. Clinique Pep-Start očný krém som si aj celkom obľúbila a riasenka High Impact sa mi tiež pozdáva :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.