Nars Mono Eyeshadow - Lhasa

Ahojte kozmetickí maniaci!

Značku Nars som už na blogu trikrát recenzovala a dnes sa pozrieme ako je na tom táto značka s kvalitou očných tieňov. Musím povedať, že na kúpu mono tieňu ma nalákalo znova balenie, pomerne veľká gramáž a samotný odtieň, ktorý som si predstavovala ako ten odtieň ktorý stačí dať na celé viečko alebo len do ohybu a budem na cestách vybavená. 



Balenie je klasické "narsovské" - jednoduchý matný, pogumovaný obal s nápisom. Balenie obsahuje aj malé zrkadielko, v ktorom sa síce nedá nalíčiť, ale skontrolovať make-up sa v ňom bez problémov dá. Samotný tieň má 2,2 gramu, takže pomerne slušná veľkosť na mono tieň. 


Nars Eyeshadow - Lhasa
Ja som si zaobstarala odtieň "Lhasa", čo je šedý odtieň (taupe) s fialovo-hnedým podtónom a obsahuje v sebe pomerne dosť shimmeru. Má pomerne jemnú saténovú textúru. 

Nars Eyeshadow - Lhasa
Pigmentácia nie je zlá (dala by som tak 9/10), ale pri nanášaní prostredníctvom štetca s umelými štetinami môže byť problém pri prenose intenzity farby a jednoducho nedostane na viečko to, čo vidíte v obale. Efekt tieňa je ale napriek tomu pomerne pekný a je jeden z tieňov, ktoré pomerne rada nosím zo studeného spektra zemitých odtieňov. 

Výdrž na viečku s bázou je celodenná, pokiaľ nemáte problém s výdržou tieňov, ale u mastnejších viečok po tých 8-10 hodinách samotný tieň jemne stráca intenzitu. 

Nars Eyeshadow - Lhasa
Tieň je veľmi univerzálny v tom, že sa dá nosiť samostatne na celom viečku s jemným roztieňovaním okrajov, alebo ako základ pre dymové líčenie, alebo so tretice ho používam len do ohybu na vykontúrovanie oka. A to ma na tomto tieni baví najviac, že je proste využiteľný na každodenné líčenie, vrátane večerného a výrazného líčenia. 

Máte vo svojej zbierke obľúbený mono tieň? 

Komentáre

  1. Tieň je nádherný, takéto farby nám i ja veľmi rada :) Ja som si momentálne obľúbila ombré tieň od Sephory z vianočnej kolekcie. Inak od Nars túžim najviac po lícenke :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.