Spotrebované #23

Ahojte kozmetickí šmíráci! 

Dnes sa znova pozrieme na nejaké tie spotrebované produkty. Dneska ich nebude také množstvo, ale som rada, aspoň jeden mesiac to u mňa na blogu nevyzerá, že tie produkty lejem len tak do odtoku :D. 

Celkovo tu mám teda 15 kusov spotrebovanej kozmetiky a jeden kus vyradenej dekoratívky. 


1. Radox sprchovacie gély - Feel Romantic a Feel Relaxed
Sprcháče Radox už u seba ani nemusím predstavovať. Mám obsesiu vyskúšať všetky dostupné parfemácie, verzie v gélovej aj krémovej verzii. Feel Romantic, bola jemná kvetinovo-bobuľkovitá jemná vôňa, ideálna na jar. Feel Relaxed je zase klasická jemná levanduľová vôňa. Obidve parfemácie teda môžem odporučiť. Pokožku nevysušovali a jemne prevoňali. 

2. Balea sprchovací peeling - Buttermilk&Lemon
Môj najobľúbenejší peeling, bohužiaľ obvykle limitovaný len na letné obdobie. Obsahuje veľmi jemné abrazívne čiastočky, ktoré veľmi jemne obrúsia pokožku tela. Čo ja najviac zbožňujem na tomto peelingu je jeho parfemácia, ktorý mi pripomína citrónový cheesecake. 

3. Balea - Balzam na nohy
Tento balzam na nohy nebol žiadny zázrak. Ide o obyčajný krém, po ktorom nečakajte päty jemné ako detská prdelka. Možno tak na ruky by išlo o pomerne solídnu hydratáciu a výživu, ale na nohy je absolútne nedostačujúci a neodporúčam ho a radšej investujte to klasickej verzie s ureou. 

4. Dove - Maximum Protection Antiperspirant 
Tieto antiperspiranty sú osvedčené najmä v lete. Trochu zabraňujú poteniu, ale najmä prekryjú nepríjemný zápach potu. Na leto si v akcii znova buď Dove alebo Rexonu zaobstarám. 

5. Chilly Intima - Gél pre intímnu hygienu
Popravde tomuto gélu na intímnu hygienu som sa pomerne dlho vyhýbala, či už kvôli cene, ale aj rozporuplným názorom na tieto gély. Nakoniec som sa rozhodla a jeden som nakoniec vyskúšala. Bol pomerne príjemný, nemala som po jeho používaní žiadne problémy, či už s pálením alebo podráždením, ale za tú cenu zase nestojí a vystačím si aj s intímnym mydlom Lactacid za menšiu cenu. 

6. Lady Speed Stick Stainguard 
Tento deodorant som používala prevažne na doma a v letnom období a teraz som ho konečne celý spotrebovala. Nebol ničím výnimočný, na celodenné behanie po meste by bol veľmi slabý, takže znova do neho nepôjdem. 


7. Dr. Chen Patika - Collagen Essence Sheet Mask - Green Grape Hydro Lifting Mask 
Momentálne prebieha veľký boom okolo masiek z gázoviny. Preto som sa rozhodla vyskúšať jednu masku, ktorá je bežne dostupná u nás v DM Drogérii. Maska obsahuje výťažky z hrozna a má mať hydratačný a lifitngový účinok. Musím povedať, že samotné sérum obsiahnuté v maske bolo pomerne lepivé a nebolo mi príjemné si ho nechať na pleti, takže som ho zmyla. Pleť síce pekne zhydratovala,ale samotná maska ma štípala nad hornou perou. Proste maska pekne pleť zhydratovala, ale ináč sa žiadny zázrak za tú sumu nekonal a nemám nejakú väčšiu motiváciu sa k tejto maske vracať. 

8. Balea - Micelárne čistiace obrúsky 
Tieto obrúsky boli naozaj skvelé. Prídu mi ako fajn riešenie na odličovanie najmä na cestovanie a nemusí ťahať so sebou ani micelárku. Sú síce drahšie, ale oproti klasickým odličovacím obrúskom Balea mi príde, že omnoho lepšie odličovali. Za seba odporúčam ako cestovnú alternatívu na odličovanie. 

9. L´oreál Paris - Skin Perfection Micellar Gel - Sensitive Eye Make-up Remover 
Naozaj skvelý odličovač očí, ktorý odličuje skvele aj napriek tomu,že nie je dvojzložkový a neobsahuje olej. Odličuje skvele všetky riasenky okrem vodeodolných a riaseniek od Maybelline. Ale napríklad s riasenkou od Clinique alebo Gosh si poradí perfektne. Rovnako aj s tekutými linkami. 

10. Avéne - Micellar Lotion 
Išlo o pomerne obyčajnú micelárnu vodu. V porovnaní s Garnierom alebo L´oreálom nerobila nič extra, čo by zvyšovalo jej hodnotu. Ale ostalo mi po nej aspoň celkom praktické balenie na cestovanie. 

11. Essence - Little Eyebrow Monster LE - Eyebrow Treatment 
Toto bola skvelá záležitosť. Ide o výživu na obočie a naozaj tento produkt fungoval. Obočie mi začalo rásť hustejšie a aj na miestach kde nebolo. Mám ešte jedno balenie, ale je mi lúto, že išlo o limitku a nenachádza sa tento produkt v stálej kolekcii. 

12. Ebelin - Vatové tampóny 
Jedny z najlepších vatových tampónov, ktoré dostanete v DM drogérii. Sú po krajoch pekne zošité, neoddeľujú sa a sú veľmi príjemné. Sú iba z bavlny, takže nehrozia žiadne umelé vlákna, ktoré by pleť škrabali alebo zhoršovali odlakovávanie laku z nechtov. 



13. Batiste Dry Shampoo Original 
Toto bol môj prvý suchý šampón od Batiste. Kupovala som ho ešte v poľskom Rossmanovi, keď u nás značka nebola dostupná. Príliš suché šampóny nepoužívam, ale keď už suchý šampón v kritickej chvíli tak naozaj len Batiste, pretože prácu odvedie asi najschopnejšie. Síce vo vlasoch vám zostanú biele miesta a trochu problematickejšie sa vyčesávajú, ale tento šampón ma presvedčil a na kritické chvíle ho u seba v kúpeľni mám, po novom už čerešňovú verziu. 


14. Catrice - Beautyfying Lip Smoother 
Tento produkt je niečo medzi leskom a jemným balzamom na pery. Je pomerne lepivý a perám dodáva lesk a jemnú farbu. Avšak na perách sa dlho nedrží a o chvíľu je preč. Aplikuje sa pomocou hubky cez ktorú sa vytláča farba. Produkt to bol celkom fajn, najmä v letnom období, keď som nemala náladu na nejaký rúž vzhľadom k teplotám a poteniu sa v okolí pier. Tento produkt vyhadzujem, lebo pravdepodobne práve v letnom období som mu dala zabrať a už nejak podivne páchne. 

15. Sally Hansen - Miracle Gel Top Coat 
Tento top coat ma veľmi prekvapil. Predĺžil výdrž laku a dodal krásny lesk nechtom. Avšak vzhľadom na cenu, si ho znova nezaobstarám, pretože podobný efekt mi spraví aj klasický gélový top coat od Essence. 

Ktorý z týchto produktov ste vyskúšali Vy? Aká je vaša skúsenosť s týmto produktom? 

Komentáre