Nákupy a novinky Jún 2017

Ahojte nákupní maniaci. 

Dnes sa pozrieme bližšie na moje skromné júnové nákupy. Dôvodom je aj fakt, že som moc času vonku v júni netrávila a keď áno, tak najmä internetovými nákupmi alebo občasnou návštevou drogérie, kde mi pri nákupe potrebných prostriedkov do domácností pristála v košíku aj nejaká ta potecha pre srdce kozmetického maniaka. 



V júni som veľmi ocenila, že Krasotika.sk mala poštovné zadarmo, nakoľko som u nich chcela nakúpiť len pár drobností, ktoré sa mi s cenou poštovného normálne ani nevyplatili a len som potom objednávku oddiaľovala. Kúpila som si jeden blending brush od Hakuro H79, tekutý matný rúž od Jordany v odtieni Creme Brulee a riasenku od E-style Volume Mascara, po ktorej som dlho pokukovala kvôli kefke, ktorá vyzerá podlľa fotiek na internete veľmi sľubne.  
Z čoho mám hroznú radosť, že L´oreál prišiel na náš trh s vynoveným šampónom z rady Elseve Extraordinary Clay na mastné vlasy, pričom tento šampón obsahuje aj látky, ktoré pôsobia proti vytváraniu lupín a ja ako seboreik toto neskutočne ocením a vyzerá to tak, že tento šampón by mohol byť tým najlepším pre moje vlasy aj pokožku hlavy. 
Essence vypredávalo svoje "natural" laky na nechty a keďže túto radu v jemných pastelových farbách mám neskutočne rada, tak som si zaobstarala ďalší svetlý odtieň, ktorý som ešte v zbierke nemala
Vlna ošiaľu okolo masiek z čierneho uhlia zasiahla aj mňa v podobe nákupu masky Pilaten, aneb zázraku na čistenie pórov. Zatiaľ z nej ale príliš nadšená nie som a funguje skôr ako taký peeling na odstraňovanie odumretých buniek pleti, ale nečistoty to príliš z pleti nedostane. 
Nie som príliš veľký fanda katalógovej kozmetiky, ale čo z Avonu môžem je ich báza pod očné tiene, niektoré toaletky a celá rada Planet Spa. Po skvelej skúsenosti s krémom na ruky (ktorý môžem prirovnať až k slávnym krémom od L´occitane) som sa rozhodla si v zľave zakúpiť aj levanduľový a taktiež skvelú vec a to je sprej na vankúš pred spaním. Dlhšiu dobu to praktikujem tak, že som si kupovala Balea a Alverde telové spreje a tie som si nastriekala na vankús pred spaním, ale tento levanduľový sprej je presne určený na toto a verím, že bude fajn a skvele poslúži. 
Top coat od Essence už asi ani veľmi nemusím komentovať, po top coate od Essie, je tento môj naj. Keďže u nás otvorili konečne Kiehl´s musela som sa zastaviť a poradiť sa, čo by na moju pleť bolo vhodné a odišla som so vzorkou krému a verím, že ma nesklame. U nás v miestnej Dm-ke vypredávali Sally Hansen (fňuk, ale nahradil ho Trend It Up stojan), tak som si vzala tento balzam na nechty a nechtovú kožičku so 70% zľavou. 


Ďalšie nákupy sa nesú v znamení noviniek a to značky Trend It Up, ktorá v júni konečne prišla do DM drogérií. Kúpila som si teda celkom chválený gél na obočie a jedny tiene z rady Elastic Eye Shadow v klasickej tlmenej hnedej, ktorú stačí dať cez celé viečko jemne rozotrieť a hotovo. 
Cien konečne prišiel s hubičkovým odlakovačom, ktorý ja využívam prevažne pri lakom, ktoré sa ťažko odlakovávajú a v prípade, že sa mi stane nejaká nehoda počas lakovania alebo po lakovaní a jeden nechet je potrebné odlakovať a nalakovať znovu. 
Taktiež v 101 drogérii som narazila na balzamy od Maybelline Baby Lips Dr. Rescue, ktoré by od klasickej rady týchto balzamov aj naozaj mali niečo s perami robiť a aj ich liečiť. 
Beauty Elements by Cien je ďalšia rada produktov, ktorú zoženiete v Lidli. Tieto peelingy naozaj stoja za to pozornosť a pre mňa sú celoročne nepostrádateľné. Jedno balenie už používam a tentokrát som si kúpila ešte jeden peeling, ale v inej parfemácii. 
Ďalším internetovým nákupom je podložka na čistenie štetcov z Aliexpress. Naozaj skvelá vec, ktorá má prísavky, vďaka ktorým túto podložku nalepíte v pohode do umývadla a už len čistíte štetce. Ide to omnoho rýchlejšie ako s brush egg, pretože na tejto väčšej ploche sa naozaj štetce vymývajú veľmi rýchlo, máte viac druhov tých drážok na čistenie, takže za seba odporúčam. 
A posledným nákupom je ešte nejaká dekoratívka a to rúž značky Rimmel z rady Renew v odtieni 720 Notting Hill Nude, čo je krásny telový rúž, veľmi krémovej konzistencie a mala som ho za necelé dve eurá z výpredaja. 

A sme na konci článku. Myslím, že nákupy som mala pomerne bohaté, ale musím povedať, že ani jeden nákup nebol nejaký impulzívny a nepremyslený. 

Do komentárov mi napíšte, či ste si už niečo zaobstarali od Trend It Up a ako ste s daným produktom spokojné/í. 

Komentáre

  1. Super vecičky :) Inak ako píšeš o katalógovej kozmetike, tú ja mám celkom rada, ale určite súhlasím, že Avon báza pod tiene je super, ja už roky nepoužívam inú a som s ňou stále spokojná :) Ale pociťujem také nejaké obmedzenie, že nepoznám vôbec iné bázy a nemám ich otestované :D

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja teraz testujem bázu od Estée Lauder a úplne sklamanie pre mňa. Ten avon je 100krát lepší :D.

      Odstrániť
  2. Balzamy baby lips som obdivovala že aké maju nove obaly, tak som zvedavá čo budu o nich písať lebo ešte ani jeden som neskúšala a akosi ma nikdy nelakali:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.