Spotrebované #27

Ahojte kozmetickí maniaci!

Začiatok článku bude v pozitívnom zmysle a to takom, že znova sa budem snažiť o pravidelnú dávku článkov. Štátnice sú úspešne za mnou a môžem teda vyhlásiť, že som absolventkou psychológie a teda "psychológ". 

Prvý článok po dlhšej dobe som sa teda rozhodla venovať spotrebovancom, nakoľko sa ich tú za tú dobu pomerne dosť nakopilo a nejaká časť bude až v ďalšom mesiaci. Tak poďme na to. 


1. Lactacyd Comfort - Gél na intímnu hygienu 
Myslím si, že tieto gély na intímnu hygienu patria medzi takú klasiku, ktorú pozná každá žena. Avšak, mám pocit, že kvalita týchto gélov sa zvýšila odvtedy, čo vyšli s niekoľkými verziami a mňa osobne tento gél už nedráždil tak, ako to robili staršie verzie týchto gélov. Takže za mňa palec hore a nemám problém sa k Lactacydu ešte vrátiť. 

2. Sun Dance - Samoopaľovací sprej 
Tento samoopaľovací sprej je skvelá vec, ktorú bežne zoženiete v drogérii. Je predovšetkým skvelý na oblasť dekoltu, rúk a nôh, kde nezanecháva mastný pocit ani film. Oproti mliekam mi príde, že zanecháva intenzívnejšie opálenie. Pozor jedine na aplikáciu, pretože má tendenciu sa trochu lepiť a následne sa lepí všetko okolo, kachličky, podlaha, tak odporúčam aplikáciu v blízkosti vane, aby ste túto vrstvu mohli len spláchnuť dole. 

3. Rexona - Active Shield - Antibacterial Antiperspirant 
Veľmi dobrý krémový antiperspirant v tyčinke. Pomerne ľahko sa aplikuje a napriek tomu, že nemá výraznú parfemáciu prebije pach potu. Avšak, jeho nevýhodou je, že má tendenciu zafarbiť oblečenie na bielo. Našťastie vyprať to ide, ale je potrebné dávať pozor pri obliekaní aj vyzliekaní oblečenia, aby si človek nespravil fľaky aj tam, kde nechce. 

4. Essence - Odlakovač na nechty 
Pomerne skvelý odlakovač bežne dostupný v drogérii. Výhodou oproti iným je, že obsahuje aj jemnú vôňu, takže po ňom neostáva až taký óder. Avšak, vlastnosťami mi príde lepší fialový odlakovač od Essence. 

5. Cien - Tekuté mydlo na ruky - Bergamot&Cedarwood LE
Toto mydlo nebolo zlé, ale parfemáciou mi až tak nesadlo. Ináč balenie s pumpičkou skvelé, dávkovalo mydlo tak akurát, dobre umylo ruky a príliš nevysušovalo a nezhoršovalo môj ekzém. Za mňa tieto Cien limitky sú fajn. 

6. Cien - Sprchovací krém Whispering Wind 
Tiež veľmi príjemná jesenná limitka. Presne stvorených sprcháč na jesenné dni, či už parfemáciou, tak aj samotnou krémovou vyživujúcou konzistenciou. Čiže ak túto jeseň znova uvidíte takúto limitku v Lidli, ani neváhajte. 

7. Balea - Anti-transpirant Extra Dry 
Tento anti-transpirant ma pomerne prekvapil. Kupovala som si ho za účelom používať ho na také tie domáce dni, keď ste celý deň len doma a nepotrebujete nejaký poriadny antiperspirant. A na tento účel bol naozaj pomerne dobrý a nemala som taký pocit, že sa až tak potím, aj napriek stresujúcemu učeniu na štátnice. Ale ak ho chcete na bežné každodenné používanie v práci alebo v škole, na to asi nebude stačiť. 

8. Weleda - Krém na ruky s granátovým jablkom 
Ďalší skvelý krém na ruky od Weledy. Táto verzia s granátovým jablkom ma dokonca nadchla omnoho viac ako tá mandľová. Či už parfemáciou, tak aj účinkami. Síce za 50 ml prírodného krému na ruky si pomerne priplatíte, ale ak otázku cenu až tak neriešite, tak vám ho určite odporúčam. 

9. Ozalin - Levanduľový krém na nohy 
Skvelý krém na chodidlá. Je konzistencie ako mastička, vonia po levanduliach a perfektne zjemňuje pokožku chodidiel. Kupujem ho pravidelne v Teta drogérii, takže ak tam naň narazíte neváhajte a kupujte. 


10. Reipinol´A - Lavender Soothing Mask a Chamomile Revitalizing Mask 
O týchto maskách som už písala samostatnú recenziu. Neurazia,nenadchnú. Trochu dodajú pleti hydratáciu, ale po mojej skúsenosti s plátennou maskou Garnier by som vám odporučila radšej investovať do nich. 

11. Thalgo - Protivráskový krém (vzorka) 
Tento krém bol pomerne tragédia. Na to, že je určený na vrásky absolútne pleť nehydratuje. Ráno som sa budila s vysušenou pleťou a šupinkami. Takže za mňa prepadák. 

12. Hurraw - Almond 
Aj o tomto balzame tu môžete nájsť jeden celý článok. Hurraw ma fakt baví, ale je pravda, že záleží akú parfemáciu a príchuť si vyberiete. Mandľový je skvelý a môžem ho odporučiť. Nemala som po ňom nejakú nepríjemnú pachuť v ústach. Tieto balzamy mne hydratáciou a výživou sedia a ak bude možnosť, tak si nejakú verziu znova zaobstarám. 

13. Konjaková špongia 
Ďalšia skvelá vec, ktorú v DM-ke nájdete za malý peniaz. Táto špongia je skvelá prevažne na večerné čistenie, keď sa naozaj chcete zbaviť všetkých nečistôt a zároveň zaručuje jemný peeling pleti, vďaka čomu celá vaša nočná starostlivosť sa omnoho lepšie dostane do pleti. Ja ju používam prevažne s čistiacim gélom a pleť sa mi vždy behom obdobia, keď používam túto špongiu zlepší. 

14. Balea - Hydratačná maska 
Tieto hydratačné masky som mala ešte v adventom kalendári Balea. Maska bola taká neurazí, nenadchne. Veľkú slávu to nespravilo, ale zároveň ani neuškodilo. Ale maska ma nepresvedčila k tomu, aby som si ju kúpila znova. 

15. L´oreál - Micelárny gél na odličovanie očí 
Skvelý odličovací gél. Na to, že nie je dvojfázový si naozaj poradil aj s Maybelline riasenkami. Za seba môžem odporučiť a kupujem ho prevažne keď je v zľave. 

16. La Roche Posay - Serozinc 
Na toto tonikum v spreji som tu písala recenziu, ktorá nebola veľmi nadšená. Proste mi to príde len ako obyčajná termálka a proste nerobilo to, čo od tonika alebo pleťovej vody požadujem. Žiadne dodatočné vyčistenie pleti, odstránenie mastnoty a ani zlepšenie tónu pleti nenastalo. 

17. Balea - Čistiaca pleťová voda 
Túto pleťovú vodu som používala prevažne na dekolt a tam bola postačujúca. Nevysušovala a pekne vyčistila. Takže ak hľadáte niečo, čo vyslovene chcete len na takéto partie a nechcete míňať vašu drahšiu pleťovú vodu, tak do tejto s pokojným svedomím môžete ísť. 

18. Nuxe - Prodigieuse Denný krém 
Ďalší skvelý krém z radov Nuxe. Síce je na moju mastnú pleť hutnejší, ale v zime naozaj skvele poslúžil a na prelome jari a leta bol skvelý ako nočný krém. 

19. CBA - Odličovacie kozmetické tampóny 100% bavlna
Prečo sem vlastne dávam tieto obyčajné odličovacie tampóny? Lebo ma naozaj prekvapili svojou kvalitou, ktorá mi pripomenula napr. odličovacie tampóny od Marionnaud. 100 bavlnené s pomerne dobre prešitými okrajmi, vďaka čomu sa nemali tendenciu rozdeľovať. 


20. Urban Decay - Eyeshadow Primer Potion - Original (vzorka)
Vďaka tejto vzorke som si zaobstarala plné balenie. Už to vypovedá o mnohom, najmä oproti terajšiemu sklamaniu z báze od Estée Lauder. Áno, báza od UD mi naozaj sadla a udrží moje očné tiene takmer celý deň. 

21. Maybelline - Color Tattoo 24H - 05 Eternal Gold 
Vyhadzujem toto Color Tattoo takmer plné. Dôvod? Proste táto zlatá sa im fakt nepodarila. Či už ma očný tieň štval samotnou aplikáciou, ktorá bola problematická, tak aj samotnou výdržou. A proste som si už dala záväzok, že tu nebudem držať produkty, s ktorými nie som spokojná, čoho sa budem snažiť držať aj najbližšie mesiace.  

Tak to bolo moje spotrebované viacmenej za polku júla a augusta. Do komentárov mi napíšte, či aj vy sa postupne zbavujete produktov, ktoré vám nesedia, alebo je vám ich ľúto sa ich zbaviť a tak sa ich aspoň snažíte používať. 

Komentáre